Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2009 07:01 - Е вече съм бесен
Автор: gillmour Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1407 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 27.07.2009 07:02


България дала 100 млн. лв. за освобождаването на медиците, Борисов роптае срещу Тройната коалиция Тихомълком се крие, че България е платила 100 млн. лв. рекет за освобождаването на българските медици от Либия. Това съобщи вчера кандидатът за премиер Бойко Борисов, цитиран от в. "Монитор".
imageТой критикува правителството на Тройната коалиция, че е допуснало да бъде рекетирано от Либия и припомни, че българската общност застана недвусмислено на страната на медиците в трудния момент.
imageСлед освобождаването им преди две години България опрости дълга на Либия, който възлизаше на 81 млн. лв. Опрощаването беше определено като помощ към Либия за обновяване на медицинската инфраструктура, лечението на заразени със СПИН деца и финансова помощ към семействата на пострадалите деца.

По повод втората годишнина от освобождаването вчера френският посланик в България Етиен дьо Понсен покани на тържествен обяд в посолството медицинските сестри и д-р Здравко Георгиев. Те споделиха, че още пазят спомена за болката, но отказват да живеят в миналото.

Преди 2 години, със застъпничеството на президента на Франция Никола Саркози и тогавашната му съпруга Сесилия, Валя Червеняшка, Валентина Сирополу, Снежана Димитрова, Кристияна Вълчева, Нася Ненова, Ашраф ал Хаджудж и д-р Здравко Георгиев бяха освободени.
Източник: http://actualno.com

Разбирам, че човешкия живот няма цена, но мен кой ще ме освободи от порочния кръг на безпаричието. А? Питам аз? 



Гласувай:
0



1. анонимен - И аз съм бесен!
27.07.2009 07:06
За нахаканите печалбарки има пари, а за болните деца и не само деца - няма!..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gillmour
Категория: Лични дневници
Прочетен: 48509
Постинги: 17
Коментари: 32
Гласове: 60
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930